Tu Cum Ceri Feedback?

Tu Cum Ceri Feedback?
5 (100%) 3 votes

 

Tu Cum Ceri Feedback

Am vrut sa aflu ce parere ai tu, cel care citesti articolele pe care le scriu pe blog, despre acest site.

Cum ti se pare continutul blogului, ce parere ai despre articole si daca iti sunt folositoare.

M-am tot gandit cum sa aflu asta, si pentru ca nu s-a inventat inca aparatul de citit ganduri 🙂 , am ales sa intreb direct.

Si acum vine alta parte interesanta, ce intrebari sa pun?

Cu putin timp in urma, am citit cartea “Principiile Succesului” de Jack Canfield, pe care ti-o recomand cu drag si o poti gasi aici

Jack a fost anul acesta in Romania multumita lui Lorand Soares Szas si a sustinut un seminar. Din cartea lui am aplicat principiul 19, pe care l-am regasit descris si in articolul lui Adrian Iacob de la AI Succes, si care zice asa:

“Cere si raspunde la feedback”

Mai exact am folosit cele 2 intrebari ale autorului si le-am adresat printr-un email cititorilor mei care sunt abonati la newsletter (daca nu esti inca abonat, te invit sa te abonezi aici)

Uite emailul trimis:

Răspuns  poti sa ma ajuti    blogdeinstalatii gmail.com   Gmail

Va multumesc inca o data celor care ati raspuns. Iata cateva din raspunsurile primite:

  • Vasile: Buna ziua! Am lucrat ca sing instalatii 35 de ani. Cred ca meriti un 9. Mai insista cu unele detalii, nu toata lumea este de specialitate, mai sunt si inafara de………  Succes!
  • Salgau:  In calitate de inginer si specialist al temelor abordate,apreciez cu : 1) nota 9- (10 se da la profesori sau ,,) 2) diversificare teme si explicatii” si mai teoretice” decat cele pe carele „atingeti”.
  • Andras: 1. Nota 10. 2. De obicei articolele sunt la obiect, calitatea conținutului și a informației este bună. La fel  prezentarea și utilitatea. La montarea obiectelor sanitare, hidrofor normal sau de adâncime, cabină duș,  pompă submersibilă sau care este montatată afară, poate ar trebui (se poate și cere o documentare mai complexă). Este o sugestie. De obicei cel care montează ar trebui să fie de meserie sau cel puțin pe aproape.
  • Veriotti: 1. 9 2. blog interactiv sau forum
  • Domus: este super conceput,si cu „limbaj tehnic”accesibil conf  grad de instruire de specialitate al cititorilor obisnuiti,nespecialisti,este un blog pe intelesul tuturor cu multe informatii utile pt orice nivel tehnic,tineti-o tot asa ,sa fiti iubiti ca v-a dat prin cap asa ceva,de 20 de ani toata lumea sa axat pe Drept,ASE,Management,Psihologie,Sociologie s.a.de rahat,unde sunt tehnicienii?daca ceilalti cred ca pot trai numai pe vrajeala,fara tehnica sau detalii tehnice se inseala,personal mi-e mila de ei pt vremurile care se apropie
  • Ionita: Am cautat niste informatii referioare la consumul /eficienta unei centrale electrice. Informatiile gasite pe blog mi-au fost foarte folositoare, sunt prezentate schematic si bine structurate pentru cei ce cauta astfel de informatii si nu sunt pregatiti in acest domeniu. Asadar, de la mine, nota maxima, intrucat mi-ai fost de mare ajutor!… Multumiri si succes pe viitor! In mod sigur voi mai trece pe aici cand voi avea vreo dilema…
  • Vlad: Blogul este unul atragator, cu informatii utile. Eu ii dau nota 10.
  • Leonard: 1. 10 2. ai destule informatii despre CT curent (ce ma interesat pe mine) tine-o tot asa faci treba f buna
  • Edi: Nota 10 pentru tot
  • Iacob: Foarte bine 10
  • Tedy: 10
  • Dumitru: Este un Blog interesant și util problema este că fiecare cititor are „probleme particulare tehnice ” Modul de rezolvare și soluțiile tehnice sunt variate dar trebuie să aibă un „scop final” funcționarea instalațiilor  eficient și la costuri mici . Nota 9 !

In loc de concluzie

Consider ca este important sa cerem constant feedback si sa ne bucuram cand il primim, indiferent daca este pozitiv sau nu, pentru ca asta ne ajuta sa corectam si sa construim corect mai departe.

Pe final te las cu intrebarea din titlu:

– Tu cum ceri feedback?

sursa foto: flickr.com

689 Vizualizări totale 1 Vizualizări azi

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *